अच्युत पुरी | चैत ०२, २०७३

न्यूनतम मूल्य १७ करोड राखेर पुरानो बोइङ जहाज बेच्न विश्वव्यापी टेन्डर आह्वान गर्दै नेपाल वायुसेवा निगम
काठमाडौं/नेपाल वायुसेवा निगमले विस्थापन गर्ने निर्णय गरिसकेको बोइङ बिक्रीका लागि आगामी साता ग्लोबल टेन्डर आह्वान गर्ने भएको छ । जहाजको विस्तृत मूल्यांकनपछि सञ्चालक समितिले ७ फागुनमै जहाजको न्यूनतम मूल्य तोकेर सोही आधारमा ग्लोबल टेन्डर आह्वान गर्ने निर्णय गरेको थियो । व्यवस्थापनले अहिले ग्लोबल टेन्डरको अन्तिम तयारी गरिरहेको र ७ देखि १० दिनभित्र प्रक्रिया पूरा गरी टेन्डरमा जाने निगमका प्रबन्ध निर्देशक (एमडी) सुगतरत्न कंसाकारले जानकारी दिए ।
न्यूनतम मूल्य १७ करोड
निगमले त्रिभुवन विमानस्थलस्थित आफ्नो ह्यांगरमा थन्क्याएर राखेको यो जहाजको न्यूनतम मूल्य १७ करोड रुपैयाँ तोकेको छ । त्यसमाथि सबैभन्दा बढी मूल्य प्रस्ताव ल्याउने कम्पनीलाई निगमले जहाज बेच्नेछ ।
निगमले त्रिभुवन विमानस्थलस्थित आफ्नो ह्यांगरमा थन्क्याएर राखेको यो जहाजको न्यूनतम मूल्य १७ करोड रुपैयाँ तोकेको छ । त्यसमाथि सबैभन्दा बढी मूल्य प्रस्ताव ल्याउने कम्पनीलाई निगमले जहाज बेच्नेछ ।
३० वर्ष पुरानो हो बोइङ
निगमसँग अहिले दुईवटा बोइङ ७५७–२०० मोडलका जहाज छन् । यी जहाज निगमले सन् १९८७ मा भित्राएको हो । १ सय ९० सिट क्षमताका यी दुवै जहाज विस्थापन गर्दै अन्तर्राष्ट्रिय उडानमा तत्काल एयरबस कम्पनीका जहाज मात्र थप्ने निगमको रणनीति छ । थोरै जहाज भएको कम्पनीले धेरै कम्पनीका जहाज राख्दा सञ्चालन खर्च बढी हुने भएकाले पुराना जहाज विस्थापन गर्दै नयाँ थप्ने निष्कर्षमा निगम पुगेको हो।
निगमसँग अहिले दुईवटा बोइङ ७५७–२०० मोडलका जहाज छन् । यी जहाज निगमले सन् १९८७ मा भित्राएको हो । १ सय ९० सिट क्षमताका यी दुवै जहाज विस्थापन गर्दै अन्तर्राष्ट्रिय उडानमा तत्काल एयरबस कम्पनीका जहाज मात्र थप्ने निगमको रणनीति छ । थोरै जहाज भएको कम्पनीले धेरै कम्पनीका जहाज राख्दा सञ्चालन खर्च बढी हुने भएकाले पुराना जहाज विस्थापन गर्दै नयाँ थप्ने निष्कर्षमा निगम पुगेको हो।
किन बेच्न लागियो यो जहाज ?
डबल इन्जिनयुक्त बोइङ ७५७–२०० बाट एक इन्जिन निगमले अर्को बोइङमा सारेर उडाइरहेको छ । अहिले विस्थापनको योजनामा रहेको जहाजको इन्जिनको आयु अब १ घन्टा उडान मात्र बाँकी छ । त्यो पनि जहाज खरिद गर्ने कम्पनीले उडाएर आफ्नो मुलुकसम्म पुर्याउनका लागि मात्र बचाएर राखिएको हो । त्यसपछि जहाज उडानयोग्य बनाउने हो भने नयाँ इन्जिन फेर्नुपर्छ । त्यसका लागि ठूलो धनराशि खर्च हुने र पुराना जहाजलाई नियमित मर्मत गर्नुपर्दा खर्च बढेपछि विस्थापनको निष्कर्षमा पुगेका निगमका एमडी कंसाकारले जानकारी दिए ।
डबल इन्जिनयुक्त बोइङ ७५७–२०० बाट एक इन्जिन निगमले अर्को बोइङमा सारेर उडाइरहेको छ । अहिले विस्थापनको योजनामा रहेको जहाजको इन्जिनको आयु अब १ घन्टा उडान मात्र बाँकी छ । त्यो पनि जहाज खरिद गर्ने कम्पनीले उडाएर आफ्नो मुलुकसम्म पुर्याउनका लागि मात्र बचाएर राखिएको हो । त्यसपछि जहाज उडानयोग्य बनाउने हो भने नयाँ इन्जिन फेर्नुपर्छ । त्यसका लागि ठूलो धनराशि खर्च हुने र पुराना जहाजलाई नियमित मर्मत गर्नुपर्दा खर्च बढेपछि विस्थापनको निष्कर्षमा पुगेका निगमका एमडी कंसाकारले जानकारी दिए ।
९ महिना थन्कियो जहाज
बोइङ विस्थापनको निर्णय गरे पनि प्रक्रिया अगाडि नबढाई यो जहाज विगत ९ महिनायता थन्क्याएर राखिएको थियो । निगमले यो जहाज लिलामी प्रक्रियामा लैजानेबारे गत जेठमै निर्णय गरेको थियो । निगमसँग अहिले तीनवटा जहाज (एक बोइङ ७५७ र दुई एयरबस ३२०–२००)बाट अन्तर्राष्ट्रिय उडानमा छन् ।
बोइङ विस्थापनको निर्णय गरे पनि प्रक्रिया अगाडि नबढाई यो जहाज विगत ९ महिनायता थन्क्याएर राखिएको थियो । निगमले यो जहाज लिलामी प्रक्रियामा लैजानेबारे गत जेठमै निर्णय गरेको थियो । निगमसँग अहिले तीनवटा जहाज (एक बोइङ ७५७ र दुई एयरबस ३२०–२००)बाट अन्तर्राष्ट्रिय उडानमा छन् ।
दुई वर्षभित्र अर्को बोइङ विस्थापन
निगमले आगामी दुई वर्ष (सन् २०१९) भित्र अर्को बोइङ जहाजसमेत विस्थापन गर्ने तयारी गरेको छ । उक्त समयभित्र निगमसँग कम्पनीमा चारवटा एयरबस जहाज पुग्ने र क्रमशः एयरबस जहाज थप्दै पुराना बोइङ विस्थापन गरिने प्रबन्ध निर्देशक कंसाकारले जानकारी दिए ।
निगमले आगामी दुई वर्ष (सन् २०१९) भित्र अर्को बोइङ जहाजसमेत विस्थापन गर्ने तयारी गरेको छ । उक्त समयभित्र निगमसँग कम्पनीमा चारवटा एयरबस जहाज पुग्ने र क्रमशः एयरबस जहाज थप्दै पुराना बोइङ विस्थापन गरिने प्रबन्ध निर्देशक कंसाकारले जानकारी दिए ।
वाइडबडी खरिद सम्झौताको तयारी
निगमले अमेरिकी कम्पनी एएआरसँग वाइडबडी जहाज एयरबस ३३०–२०० को खरिद सम्झौता गर्ने तयारी गरिरहेको छ । निगमका प्रबन्ध निर्देशक सुगतरत्न कंसाकारका अनुसार निगम र कम्पनीबीच खरिद सम्झौताको अन्तिम तयारी भइरहेको छ । ‘सम्भवतः एक–दुई दिनभित्रै प्रक्रिया टुंग्याउने प्रयासमा छौँ,’ कंसाकारले नयाँ पत्रिकासँग भने । निगमले मार्च (फागुन–चैत)भित्रै एएआर कम्पनीसँग खरिद सम्झौता गर्ने यसअघि नै घोषणा गरेको थियो । कंसाकारका अनुसार खरिद सम्झौतापछिको करिब १० महिनाभित्रै दुईवटा नयाँ वाइडबडी जहाज नेपाल आइसक्नेछन् । २ सय ८० सिट क्षमताका यी जहाज ल्याएर लामो दूरीका गन्तव्यमा उडाउने निगमको योजना छ ।
निगमले अमेरिकी कम्पनी एएआरसँग वाइडबडी जहाज एयरबस ३३०–२०० को खरिद सम्झौता गर्ने तयारी गरिरहेको छ । निगमका प्रबन्ध निर्देशक सुगतरत्न कंसाकारका अनुसार निगम र कम्पनीबीच खरिद सम्झौताको अन्तिम तयारी भइरहेको छ । ‘सम्भवतः एक–दुई दिनभित्रै प्रक्रिया टुंग्याउने प्रयासमा छौँ,’ कंसाकारले नयाँ पत्रिकासँग भने । निगमले मार्च (फागुन–चैत)भित्रै एएआर कम्पनीसँग खरिद सम्झौता गर्ने यसअघि नै घोषणा गरेको थियो । कंसाकारका अनुसार खरिद सम्झौतापछिको करिब १० महिनाभित्रै दुईवटा नयाँ वाइडबडी जहाज नेपाल आइसक्नेछन् । २ सय ८० सिट क्षमताका यी जहाज ल्याएर लामो दूरीका गन्तव्यमा उडाउने निगमको योजना छ ।
http://www.enayapatrika.com/2017/03/15/132006/
Comments
Post a Comment